Ta kontroll över dina kundärenden och få mer stressfria dagar. Slipp onödiga och dyra missförstånd!
Med Adjoy ärendehantering slipper du förtryckta påsar till dina ärenden. I ärendehanteringsprogrammet får du ut all information du behöver, med en lapp till kunden och en lapp till verkstaden. Skulle det bli fel, gör det inget, då ändrar du lätt och smidigt och skriver ut ett nytt ärendekvitto istället.
Få överblick på ärenden direkt i din mobil. Har tillgång till ärendehanteringen hemifrån. Du behöver inte leta på olika platser om en kund undrar över sitt ärende. All info finns på ett ställe och du kan informera kunden på någon minut.
När tiden inte räcker till på jobbet, är det möjligt att arbeta med administration hemma.
Med några klick har du all info om kundens tidigare ärenden. Det finns även möjligheter att bifoga både bilder och dokument till ett ärende.
Spelar ingen roll om du är fysiskt på plats eller ej så länge du har en mobil eller dator med internetuppkoppling. Enda undantaget är om du vill använda butikskassan. Den behöver vara i PC-miljö.
Slipp arkivera påsar i efterhand ifall kunden skulle komma tillbaka. Allt finns tillgängligt och sökbart historiskt. Skulle någon sluta eller bli sjuk som har informationen om kunden, behöver det inte vara en katastrof. All information finns i programmet. Lättar stressen!
Programmet är GDPR-anpassat och du kan själv välja hur länge beroende på de lagar som gäller.
Vad tycker våra kunder?
För mig är det viktigt att vi har en helhetslösning, som går att bygga vidare på. Vi har också valt att ha webbshop via Adjoy för att lagret inte ska fela oavsett om vi säljer på nätet eller i butiken.
Lätt att lära sig kassan, smidigt med SMS-utskick
Helt suveränt hjälpmedel! Ärendehanteringssystemet har underlättat för oss jättemycket. Vi använder både kassa, ärendehantering och webbshop i ett och samma system. Programmet har så mycket mer underlättande funktioner som SMS-påminnelser, förskottsbetalning m m. Jag har varit kund i snart 5 år och är helnöjd!
“Vi valde att sluta med manuell hantering och skaffade Adjoy´s system för ärendehantering istället. Kunderna kan ha väldigt livlig fantasi och en egen tidsuppfattning, men nu kan vi enkelt gå tillbaka och kolla. Programmet ger en trygghet för både kunder och personal med fakta om vad som hänt.”
Skulle glömskan slå till för dig, kunden eller medarbetare så finns systemet där och kan hjälpa minnet på traven.
Allt loggas så är ni flera användare, kan ni enkelt se vem som har gjort en ändring eller skapat ärendet.
Skulle glömskan slå till för dig, kunden eller medarbetare så finns systemet där och kan hjälpa minnet på traven.
Allt loggas så är ni flera användare, kan ni enkelt se vem som har gjort en ändring eller skapat ärendet.