Välj ett paket och beställ här!
Medium
Vårt mest populära paket. Här har du helheten.
- Kundregister
- Ärendehantering
- Kassaregister
Large
Paketet med det lilla extra
- Kundregister
- Ärendehantering
- Kassaregister
- Materialinköp
Vad vi kan hjälpa dig med!
Spara tid och minska felen
Med Adjoy E-kassa får du en komplett kassalösning! Lättanvänd kassa för dig som säljer i butik. Tillsammans med marknadens mest efterfrågade funktioner, kan du växa tillsammans med systemet. Kom igång snabbt och enkelt med en fjärrstyrd installation.
Vår kassa är lätt att förstå och använda för dig och din personal. Minska felinslag, ha koll på kampanjer, samt kom åt rapporter och statistik var du än befinner dig.
Modernt system med lager och streckkod
Arbeta med lager genom importfunktionen eller direkt i programmet. Finns även en streckkodsgenerator som ger butiken möjlighet att skriva ut prisetiketter med streckkod även för de artiklar som saknar detta.
Många väljer även att ha vår Webbshop tillsammans med kassan. Fördelen är att man kan sälja samma produkt i såväl webbshop som butik utan att lager felar.
Har du en mindre butik och bara önskar jobba med artikel eller -varugrupper så funkar även det.
Mer personlig köpupplevelse till kund, mindre jobb för butiken
SMS-marknadsföring för att skapa kampanjer och kundlojalitet finns i programmet. Med ditt butiksnamn som avsändare ger det ett professionellt intryck för mottagaren.
Det finns även möjlighet att använda kundärendefunktionen. För att lättare ha koll på vad som sagts och ska göras, så kan du registrera serviceärenden i kundkortet. Du kan lägga ärendet på en specifik kollega eller resurs. Samt skicka SMS till kunden om status på ärendet.
Systemet kan även skicka ut SMS, där du själv kan styra innehållet. Kunden får en länk via SMS. Här kan man enkelt se sitt ärende och följa upp med ev. frågor som butiken ser i sitt system och enkelt har möjlighet att besvara. Båda parter har samma information på ett ställe.
ÄR DU TVEKSAM?
Boka en kostnadsfri demo! Vi svarar på dina frågor och visar hur våra system kan förenkla och struktur just ditt arbete. Du kommer få se att det är både enkelt att använda och väl anpassat efter branschen. Vi visar också våra tidsbesparande funktioner och hur systemet minskar fel och förvirringar både internt och i samband med era kunder. Visningen tar ca.30 minuter och du förbinder dig inte till något.
Läs mer om våra produkter anpassade för dig
KONTAKT
Öppettider
Mån-Fre 8.30-16.30
Kan du inte ta betalt?
Du hittar hjälp här
Begränsad support under v.36-37 pga mässa.
Ring oss vid akuta ärenden, annars mejla ärenden som vanligt eller boka en tid.
TIPS!
Du hittar svar på många frågor
i vår supportguide
Akutsupport *
Helgdagar 10.00-12.00
* Om du inte kan ta betalt, övrig support debiteras. För hjälp med felsökning använd supportguiden