Vi har Sveriges bästa ärendehantering
Film ärendehantering Film guldinköp Priser och mässerbjudande
Affärssystemet för din bransch som hjälper dig att hålla koll på allt i företaget.
Nu finns även den efterfrågade Guldinköpsfunktionen. Den är kopplad direkt mot kundkortet,
där du med få enkla steg kan göra klart underlag till kund, butik och ev. polismyndighet.
Eller skulle du önska att ta fram ett ärende snabbare och slippa leta bland påsar?
Med ett knapptryck kan du få fram allt i systemet utan att behöva störa dina kollegor.
Med modulen Adjoy E-kassa för guldsmedsbranschen och smyckesbranschen, får du en komplett lösning! Om du vill kan du även koppla till modulen kassa tillsammans med marknadens mest efterfrågade funktioner.
Kom igång snabbt och enkelt med en fjärrstyrd installation!
Informationsblad Adjoy E-kassa med ärendehantering och guldinköp
Med vår systemlösning har vi tillvalsmoduler särskilt anpassade för guldsmeder, urmakare och smyckesbranschen. I den får du en lättanvänd hantering av dina ärenden. Skicka SMS när ärenden är klara och slipp onödig administration. Oavsett om du är själv eller fler som hanterar ärenden är det skönt att minska administrationen.
Kan köpas separat eller tillsammans med kassamodulen.
Få en översikt över er försäljning oavsett var du är. Jobba hemifrån med statistik och administration. Se din försäljning i realtid direkt i din mobil på språng. Adjoy är en modern kassa för butiker som ger dig tid över och inte binder dig vid ett ställe.
Hos oss får du personlig kontakt med vår trygga support som omvandlar era problem till smidiga lösningar!
Det här är bra som fan. Det ger ett seriöst intryck och med systemet har vi grym kontroll på våra ärenden.
Helt suveränt hjälpmedel! Ärendehanteringssystemet har underlättat för oss jättemycket. Vi använder både kassa, ärendehantering och webbshop i ett och samma system. Programmet har så mycket mer underlättande funktioner som SMS-påminnelser, förskottsbetalning m m. Jag har varit kund hos Adjoy i snart 7 år och är helnöjd!
Allt fungerar riktigt bra! Programmet har en enkelhet som gör att det är lätt även för en lekman att förstå.
För mig är det viktigt att vi har en helhetslösning, som går att bygga vidare på. Vi har också valt att ha webbshop via Adjoy för att lagret inte ska fela oavsett om vi säljer på nätet eller i butiken.
Vi på Jarl Sandin har nu kört några år med Adjoy´s Backoffice kundärenden och är supernöjda. Innan vi startade behövde vi göra flera ändringar och det klarade Adjoy av utan problem. Sedan start har programmet fungerat utan problem och vi har sparat mycket administrations tid. Våra kunder är också mycket mer nöjda nu än tidigare eftersom vi har möjlighet att skicka ut information snabbt via mail och sms. När vi sökt hjälp har vi alltid fått svar snabbt från deras support.