Ur & Smycke

Sveriges bästa systemlösning, framtagen i nära samarbete med branschen

Välj ett paket och beställ här!

Brons

Brons

fr. 499:-/mån

För dig som vill börja enkelt

  • Kundregister
  • Ärendehantering
Anpassa & beställ
Silver

Silver

fr. 599:-/mån

Vårt mest populära paket. Här har du helheten.

  • Kundregister
  • Ärendehantering
  • Kassaregister
Anpassa & beställ
Guld

Guld

fr. 799:-/mån

Paketet med det lilla extra

  • Kundregister
  • Ärendehantering
  • Kassaregister
  • Materialinköp
Anpassa & beställ

Vad vi kan hjälpa dig med!

Spara tid och minska felen

Med Adjoy E-kassa får du en komplett systemlösning! Systemet har utformats i nära samarbete med branschen. Lättanvänd kassa tillsammans med marknadens mest efterfrågade funktioner. Kom igång snabbt och enkelt med en fjärrstyrd installation.

Vår kassa är lätt att förstå och använda för dig och din personal. Minska felinslag, få ordning på alla kundärenden, samt kom åt din statistik var du än befinner dig. Systemet kan väljas med olika moduler. Fristående eller tillsammans.

Låt de handskrivna lapparnas tid vara förbi

Kunden idag, oavsett gammal eller ung känner en större trygghet och tillit till SMS-meddelanden och utskrivna lappar från ett system snarare än handskrivna lappar som kan vara svåra att tyda. Skulle den dessutom komma bort kan det vara svårt att spåra. Adjoy ärendehanteringssystem ger kunden ett mer professionellt intryck.

Slipp bli störd och gör din grej

Visst finns det många tråkiga och tidskrävande arbetsuppgifter man önskar någon annan kunde göra!? Extra personal är inte alltid lösningen att få verksamheten att bli mer effektiv. Ett bra och lättanvänt system är grunden för att ta bort tråkiga och tidskrävande administrativa moment i dina dagliga arbetsflöden.

Adjoy´s system hjälper dig att se till att kundens upplevelse blir mer personlig och professionell.

Lyckla förenklar kommunikationen med dina kunder

Genom koppling till Lyckla konversationsplattform, kan företaget och kunden kommunicera genom att kunden får ett SMS med en länk där den ser hela ärendet inkl. vad ni pratat om. Där kan både du och kunden kommunicera vidare kring ärendet när det passar, utan att störa varandra. Genom kopplingen till Adjoy-programmet kan du alltid besvara kundernas meddelanden vart du än befinner dig. Mer frihet och mindre störningsmoment.

Vad vi kan hjälpa dig med!

ÄR DU TVEKSAM?

Boka en kostnadsfri demo! Vi svarar på dina frågor och visar hur våra system kan förenkla och struktur just ditt arbete. Du kommer få se att det är både enkelt att använda och väl anpassat efter branschen. Vi visar också våra tidsbesparande funktioner och hur systemet minskar fel och förvirringar både internt och i samband med era kunder. Visningen tar ca.30 minuter och du förbinder dig inte till något.

Läs mer om våra produkter anpassade för dig

Adjoy E-Kassa

Adjoy E-Kassa

Lättanvänd kassa

Läs mer & beställ
Ärendehantering

Ärendehantering

Mer koll på ärenden ger mindre problem

Läs mer & beställ
E-handel

E-handel

Webbshop med funktioner för branschen

Läs mer
Visitkort

Visitkort

Enklaste form av hemsida

Läs mer
Marie Green

Ett system som passar vår bransch

"För oss är helhetslösningen viktig! Det märks verkligen att systemet är anpassat för hur vi arbetar inom guldsmedsbranschen. Det har gjort att vi kunnat växa smidigt. Att ha alla administrativa delar samlade i ett gemensamt system tror jag många underskattar. Vi har allt samlat såsom t ex. samma lager i butik och webbshop, kundhistorik tillsammans med ärenden, guldinköp och priser. Det underlättar för alla att ha det digitaliserat. Programmet har ett användarflöde som gör att det är lätt att lära upp ny personal. Det sparar oss mycket tid."

Marie Green

Greens Guld, Örnsköldsvik

KONTAKT

Öppettider

Ordinarie support

Mån-Fre 8.30-16.30

Kan du inte ta betalt?
Du hittar hjälp här

AVVIKANDE ÖPPETTIDER
V.13 tis-fre och påsklovsvecka 14 är telefonsupporten stängd.
Ring oss vid akuta ärenden, annars mejla ärenden som vanligt eller boka en tid.

TIPS!
Du hittar svar på många frågor
i vår supportguide

Akutsupport *

Helgdagar 10.00-12.00

* Om du inte kan ta betalt, övrig support debiteras. För hjälp med felsökning använd supportguiden

Kontakta oss

  • +46 (0)480 - 420 581

Följ oss

För att snabbt och enkelt få information och nyheter där du är.